Vända tillbaka dygnet

I några dagar i rad nu har jag varit vaken alldelses för länge. Så igår så bestämde jag mig för att vända tillbaka dygnet på riktigt och jag kan säga att det gick bra. Klockan 22.00 stängde jag av allt ljud och vibration på mobilen, och det kan jag säga hjälpte mig mycket. Jag är för beroende av min mobil, kan även berätta att jag fortsatt ha den på ljudlös och vibrationslös från när jag vaknade och det är så sjukt skönt kan jag säga! Jag kollar mobilen när jag vill.

Satte igång en film runt halv tio, kollade den och sedan somnade jag gott till 23 ungefär, dock vaknade jag 02.30 och låg och vred och vände ända till 04.45 ungefär :/ Sedan somnade jag gott och hade alarm på 10.00, och snoozade lite till 10.30. Så nu är klockan 12.30, i vanliga fall skulle jag sova nu. Men nu har jag hunnit äta frukost och sådär plus att jag städat mitt rum! Nu har jag hela dagen framför mig och det gillas.

Har även bestämt nu att jag MÅSTE ta tag i min jävla kost. Fortsätter jag såhär kommer jag ju dö i förtid. Så nu ska jag försöka tänka på de också, plus att jag funderar på att träna extra måndag och onsdag morgon, har ju egentligen ingen lektion där, men specialidrottarna har lektion, så funderar på om jag ska börja träna dom passen ändå, löpning och rörlighet. Japp japp.

Idag ska jag äta och ta det lugnt, träna 18-19 och efter det ska jag bara mysa med familjen och sedan ska jag sova. Match på lördag, vilken vet jag inte än, men jag hoppas att jag blir uttagen till div 1 matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0