Tisdag

Denna dag känns så himla onödig. Vi har något som kallas framtidspass, där man ska plugga det som behövs. Just nu har jag ingenting som jag behöver plugga, så vad gör man då? Jo man sitter och lyssnar på musik, sitter inna på facebook, snackar studenten och bara gör absolut ingenting. Känns ju rätt ovärt att gå upp 7.00 för att åka till skolan och vara här 3 timmar och inte göra något ordentligt alls.

Idag ska jag i alla fall sola så jag är brun och fin till helgen, då det är fullt upp. På lördag har vi bortamatch mot GT Söder, direkt efter det ska vi till Bowlinghallen för att äta och bowla med Eskilstuna Basket samt Eskilstuna United. Och direkt efter det ska vi hem till Erica för att förfesta, sedan blir de utgång på Harrys, sedan efterpärla hos Hanna. Jag super gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0