Helgen

Igår hade vi match mot serieledarna Gustavsberg, vi var taggade till tusen och vi hade rätt inställning! Vi vann över dem med 25-20! Och shit vad härligt det är! Nu ligger vi tre i tabellen och vi har fullt med självförtroende, och vi vill bara uppåt ännu mer i tabellen.

Efter matchen kollade jag lite på div 3 matchen sedan hem och åt otroligt god mat! Sedan kollade man på handbollen, efter det blev det att röra sig till Mini tillsammans med Niklas och Putte, där var Mini såklart och även Sofia. Vi kollade på film, den var inte trevlig! Kollade nog inte hälften då jag inte klarara av att se blod.. Åkte hem runt ett och sedan somnade jag nästan direkt.

Idag ska jag kolla på innebandymatch, Niklas och Putte spelar och sedan ikväll ska jag sitta värd på Gympozz för första gången, 18-20.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0