Torsdag, snart helg!

Nu ska jag sticka iväg till skolan. Har en lektion idag, Religion tror jag? Ja ja, det är roligt så det spelar ingen större roll. Undrar vad vi ska börja med idag, vi har många som tjatat om Jehovas, haha, så får väl se om han kollat upp lite så vi får veta mer om de!



Såhär ser jag ut idag.. Fortfarande lite blå, yes, det ser ju bara ut som att jag inte sovit på ett tag.. Men men. Mysiga kläder idag, leggins och stor tröja. Mys <3

Måste bara säga en sak. Jag har snart inte haft mjukisbyxor i skolan på 2 veckor. Den ni

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare!

Du är så jäkla fräsch tjej!!! Men ett tips bara, ögonskuggan ska sitta på ögonlocket, inte under ögat (a) HIIHI :D

2010-09-10 @ 11:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0