Torsdag, snart fredag.

Idag var de kort skoldag, 11.40-15.30. Ojdå. Lunchen var jätte god också, wokade nudlar med grönsaker och kyckling. Mums. Och vad gjorde vi på religionen då? Jo vi kollade på film. Ahap, då släpade jag datorn helt i onödan. Yeye.

Nu ska jag ta det lugnt, sedan ska jag städa. Mamma fyller ju 44 år imorgon, och hon tror vi ska städa då!? Haha, de kan hon ju glömma. Vi har några överraskningar för henne också. Hihi. Hon kommer bli jätte glad, hoppas vi iaf!

Efter att firat mamma, så ska jag och några tjejer, vilka har jag ingen aning om i nuläget.. Festa iaf, ut på harrys och bara ha de allmänt trevligt. Jag hoppas på en bra kväll.

På lördagen ska jag agera taxi åt mamma som ska på tjejmiddag. Hoppas på att jag får sällskap av någon då, men vi får se, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0