Onsdagar <3

Börjar 08.40 och slutar 11.40. Inte helt fel. Så idag har jag hunnit med lite. Först blev de lunch på Kebabhuset tillsammans med Denise, Bettan och Camilla! Sedan blev de att gå till LaboroCenter för att byta min stav i tungan, för den var lite väl lång tyckte jag.. Och ja, hade en 20 mm i och jag fuck byta till en 14mm, så lite lång var den kan jag säga. Nu kan jag prata bättre om man säger så.

Sedan blev de att gå till skolan med Camilla och Denise och sedan drog Denise och då satt jag och Camilla kvar och snackade, mysigt. Sedan blev de ner på stan lite och nu är jag hemma. Trött som fan, så ska ta en liten powernap tror jag.


Syns inte så bra kanske, men bytte till en annan "plupp" också, så nu har jag en silversten iställen för en vanlig!



Tänkte även visa min blåtira jag fått av Lis Ekman Andersson! De syns inte så mycket på bilden kanske, men riktigt hett måste jag säga. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lisekmanandersson

Made by LIS! :D Du ska vara stolt. inte många som får avtryck av mig (: Det är något att vara stolt över! hiihi

2010-09-10 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0