Onsdag

Jag skiter i att skaffa en ny blogg.

Idag var de skolan precis som vanligt. Mellan 8.30 - 11.30, sedan blev de lunch tillsammans med min syster på Kebabhuset. Sedan runt på stan och fick min ganska för tidiga julklapp av syster, en halsduk från gina! Så mysig! Sedan runt ett tiden mötte jag och Emelie upp Soophie som kom för att ta en fika. Vi satte oss i 21:an och bara snackade på i en och en halv timme ungefär. Det var länge sedan och det måste vi göra om!

Jag önskar att jag var modig. Jag hörde hur Emelie och Sophie snackade om hur de vill åka utomlands och att det är planerat. Sophie har redan rest massor. Och så Emelie som ska dra som aupair. Och jag vill bara åka någonstans men jag är för feg för att göra sånt. För hemmakär är jag också. Någon som kan ge mig lite mod?

Idag var de planerat att jag skulle träffa en människa, men så blev de inte. Så jag ska faktiskt till Nybron och hälsa på alla glada människor!

Kommentarer
Postat av: Soph.

jag tar dig med utomlands så fort du tagit studenten! ^^

2010-09-30 @ 06:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0