Lis klagar ju

Haha lis klagade idag på att man aldrig uppdaterar, så får väl dra iväg ett litet inlägg då.

Livet rullar på, nu när jag är skadad och har gips och inte får träna har de varit mycket krogen och ute sena kvällar. Vilket jag samtidigt tycker är jävligt roligt. Jag kan nu göra massa saker utan att tänka på vad jag ska göra dagen efter, har jag träning eller match? Nej just det.. Jag kan ju inte vara med alls just nu. Så nu jag gör jag de som man aldrig kan göra under säsong egentligen. Och jag tycker inte det är något fel med de!

Samtidigt saknar jag handbollen något äckligt mycket. Igår när jag satt i sporthallen och kollade tjejerna spela kände jag bara för att dra bort de här jävla gipset och gå ner på plan och spela.. Det är sånt sjukt sug efter att få spela.. och jag vet att det är många många veckor kvar innan de sker.. jag vet inte ens hur många veckor de tar innan jag får studsa en fucking boll liksom.. passa en passning, dra ner någon på golvet i försvaret.. åh. nej nu håller jag på att börja gråta, så nu tänker jag avrunda.


Kommentarer
Postat av: Lisekmanandersson

Haha vadå klaga ?! :) Kommentera det bara. hiihi...

Men blir ju faktigst lite roligare att vara inne på datorn när mina vänner har uppdaterat sina underbara bloggar ... :D Peace and Love <333

2010-09-06 @ 19:02:44
Postat av: Sølvi

Hei,hva har skjedd med din arm?hvorfor må du opperere armen?god berding. :)

2010-09-07 @ 02:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0