Läkarbesök

Var på läkarbesök idag i Stockholm. Gick väl bra, tog bort de gamla gipset och fick tvätta mig och sedan på med ett nytt lite mindre gips. De såg jätte fint ut under. De syns nästan inte alls att de varit inne. Som de sug ut nu kommer jag inte få några ärr knappt. Gud vad jag älskar titthålsoperationer alltså! Fick även lite mer info.. Inte alltid lika roligt att höra allt, men sånt man får ta helt enkelt. Den 22 september tar jag bort gipset och sedan är de skena i 4 veckor.

När vi ändå var i Stockholm så gick jag till Tajmahal, och köpte mig löshår som jag tjatat om. Och på väg hem stannade vi och handla på Ica och där träffade vi Hawke som ska fixa håret på mig, så på söndag blir jag troligtvis lite långhårig. Blir inte lika långt som förra gången, de var för långt! Men de blir nog skit bra!

Nu ska jag och björn ut och gå med Lunis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0