Hurts

Idag stanna jag hemma från skolan, för att inatt fick jag inte speciellt mycket sömn. Har så jävla ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Knaprar smärtstillande hela tiden och sen så ligger jag med värmekudde på magen också.. Underbart att vara kvinna. Och jag trodde pillrerna skulle hjälpa mot detta? Men nej, ju äldre jag blir ju mer ont får jag.. Tack för de..

Jag har faktiskt gjort lite nytta idag. Jag har städat mitt rum och städat lite i min garderob också. Mamma har tjatat på mig jag vet inte hur länge.. Så idag tänkte jag, vafan jag kan väl vara lite snäll mot mamma och mig själv då. Så nu har jag rensat ur lite sommarkläder och städat rummet, dammtorkat, dammsugit och torkat golvet! Samt bäddad rent i sängen. Klappar mig själv på axeln.

Idag är de exakt en vecka kvar tills jag blir av med gipset. 15.00 nästa onsdag blir jag av med skiten och jag längtar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska bli skönt. Dock blir de skena i ytterligare 4 veckor, men den kan jag ta av och på själv. Så de känns ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0