Underbara söndag?

Gårdagen blev både bra och dålig. Vi var inne på nybron strax innan 22. Sedan satt vi mest och bara och tog det lugnt. Runt 23 så drog de igång och det var massa dans, svetten bara rann. Hade skit roligt, dock hände de ju en grej.. Men de löste sig som tur var. Halv tre imorse så skjutsade jag hem Skancke och Malin till Ärla, sedan åkte jag hem, var hemma runt 03.15 imorse. Somnade nästan direkt.

Idag har jag degat. Gick upp ur sängen 13.00!! Och sedan åkte jag och mor till sporthallen och kollade handboll, sedan gjorde vi lite ärenden. Åkte hem, tog de lugnt. Gick ut och sprang och sedan nu har jag ätit och duschat! Liggger nu i sängen och håller på att somna, men kan ju inte somna nu för då vaknar jag för tidigt imorgon.

Imorgon ska jag till hallen 9.30 och köra mina styrkeövningar! Sedan imorgon kväll blir de löpning tillsammans med pappa. Känns som att jag är på gång tillbaka nu. Efter allt, jag dör fan om jag blir sjuk igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0