Trött!

Är äckligt trött idag, det har ju sina anledningar. Skola idag mellan 08.30 - 11.30. Johanna var sjuk så jag kämpade på med projektet själv. Gick ganska bra tycker jag. Bara att vår marknadsundersökning är borta. Men de löser sig alltid. Sedan gick jag och mötte Marre, vi åt kebabhuset och snackade massa! Och sedan kom Emma. Vi rörde oss sedan vidare till first class och satt där till strax efter två. Massa att ta igen när man inte träffats på kanske 2 månader. Underbara tjejer de där <3

Gick till Nathalie sen och så åkte jag med mamma och kollade på bilar, hittade vår drömbil. Nu gäller de ju bara att det är pappas drömbil också! ;) Sedan hem och kolla Oth och sussa lite. Nu är jag as trött och har precis ätit. Ska strax ta Luna med på en liten promenad till glömsta för att hämta min cykel.

Längtar till fredag kan jag säga! Kommer bli awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0