Tisdag.

Godmorgon. Idag försov jag mig, men jag hann med bussen iaf som tur var. Vaknade 07.52 och bussen går 08.08, så fick stressa en aning och hann inte äta frukost heller. Så nu är jag jätte hungrig. Vi har lunch 10.45 som tur är! Och jag längtar bara efter mat just nu.

Vi har framtidspass idag, eller vad man kan kalla det. Jag och Johanna ska jobba med företaget. Men just nu har dom som ska till Ullared möte. Så jag har inget att göra just nu.

Idag slutar jag 12.30, sedan ska jag hem och gå ut med Luna på långpromenad. Sedan in till stan igen till 17.00 för att träffa Jonas. Sen är de träning 19,45 - ca 21.30. Jag kommer dö, för jag har värsta träningsvärken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0