Till Stockholm och tillbaka

Idag var de 4 veckor sedan jag blev av med mitt gips, känns som att det var igår jag hade det, men tiden går fort när man har roligt! Så idag var i alla fall återbesök hos min läkare Elisabeth i Stockholm, så jag, mor och far satte oss i bilen och åkte till Stockholm. Jag fick köra hela vägen dit, och ja, jag trodde jag skulle dö eller krocka när vi väl kom in i Stockholm och jag tyckte det var äckligt mycket bilar.. Men nej, så var de ju inte, utan pappa sa att det var lugnt med bilar.. JAHA!? Ja ja, jag klarade mig bra i Stockholm city och vi alla kom fram hela!

Hade tid 15.00 hos Elisabeth, men vi fick komma in 14.30 istället. Hon kände lite och jag berättade att jag varit hos Jonas sjukgymnasten två gånger och att han väntar bara på att få sätta igång med rehab träningen med mig. Och hon sa bara att det såg jätte bra ut och att nu är det bara att sätta igång med rehaben ordentligt! Jag blev jätte glad såklart!

Satte oss i bilen sen och åkte hem direkt, eller inte riktigt. Vi stanna på tuna för att köpa en grej som heter power ball, tydligen en jätte bra grej för att träna handen! Så åkte vi hem och nyss har vi haft Tacobar hemma ^^ HAHA! Ikväll blir de bara lugnt hemma, ska nog duscha och basta också. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0