Piercing

När man har tråkigt kan man väl lika gärna ta kort på sin piercing?



Denna piercing var den bästa och värsta piercingen jag gjort i mitt liv tror jag. Jag har jätte länge velat ha de, jag tycker de är fint på något sätt. Jag förstår er som inte förstår varför man har de också, ingen ser den, men vissa kanske får känna den? Men de syns bara när man skrattar och inte speciellt mycket när man pratar. Men jag gillar de!

Och samtidigt som den varit min bästa piercing så har den varit min värsta. Att de den gjorde inte ont. Men dagarna efter var inte roliga. Mat är något jag bara måste ha. Annars går de bara inte. Men med nypiercad tunga var de svårt att äta 3 dagar efteråt.. Jag skulle aldrig ta om den om den blev super infekterad helt plötsligt. Aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0