Måndag, matte c..

Började skolan 11.40, men duktig som jag var så var jag i skolan redan klockan 10.00! Skulle plugga till matte c provet, men Lis och jag hade så mycket att ta igen, så vi pratade på och sedan gick vi till Kebabhuset och delade på en kebab. Hihi. Jag diggar den ungen!

11.40 började matte c lektionen.. Och vi skulle ha en timme innan lunchen på oss att repetera innan provet.. Sedan lunch och 13.30 startade första matte c provet. När jag fick provet började jag nästan skratta. Helvete, vad hade jag gett mig in på? Skrev de jag kunde, vilket var en del iaf. Får jag Godkänt, vilket jag aldrig lär få.. Men iaf, men ska tänka positivt, om jag får G så kommer jag typ börja gråta av lycka. Sen kommer jag behöva rå plugga resten av året.. YEY.

Efter provet så gick jag och mötte Hanna. Hon skulle fixa till mitt hår. Gick snabbt och enkelt som vanligt! Och sedan blev de hem och nu är jag här. Ska ta det lugnt tills träningen börjar 19.00, då jag ska ut på en lång löprunda, 60 min löpning och efter de rörlighet de 30 min som är kvar av träningen!


Btw, jag ska bli av med mitt största beroende. Nämligen mobilen. Idag hade jag den avstängd större delen av dagen och kommer ha det imorgon också. Den stannar till och med hemma imorgon. Så vill ni få tag på mig, så får ni vända er till någon i min klass eller ringa hem till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0