Måndag, förkyld


Stora halsduken på, mjukiskläderna och toffs!

idag har det varit en luff dag verkligen. sjukt trött och förkyld som vanligt, men det blir i alla fall bara bättre och bättre. dock kan jag inte träna idag eller imorgon heller, får se hur de blir i slutet av veckan, hoppas på träning på torsdag iaf!

Idag var de som sagt matte dag, och det var sjukt roligt. Jag och Skancke hade lite roligt och jag spräcktes. Sen bestämdes de att vi ska ut och dansa på lördag och jag är äckligt taggad för de. Gripis ska hjälpa mig också, haha! Jag älskar mina tjejer!

Idag då, jag ska sitta hemma och bara ta det lugnt tror jag, eller gå och dricka saft hos A3. (tjejer ni förstår, eller hur Johanna?)

Kommentarer
Postat av: jossan

klart jag ska hjälpa dig mickis ;) mohhaha

2010-10-19 @ 09:16:58
URL: http://joosefing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0