I am sick

Snor, slem och halsont. Ont i kroppen. Jag gillar att vara sjuk.. Nej. Och det räcker inte med att jag känner mig sjuk, utan min hand värker idag. Vilket den inte gjort den jag tog bort gipset. Och de är över en vecka sen. Känns ju mindre positivt.

Idag ska jag plugga klart religionen, och sedan ska jag tycka synd om mig själv. Kanske kolla någon bra film i min ensamhet och sedan trycka i mig allt bra, så jag är pigg imorgon. För imorgon ska vi tjejer mysa lite och dra ut på krogen. Om jag nu ska ut, får se hur de blir med den saken. Fick ställa in mitt finbesök idag, så inatt får jag sova ensam. De gillas INTE!

Nästa vecka har jag fullt upp känns de som och de är skönt. Skola och träningar, samt att jag ska träffa Jonas (sjukgymnast) för första gången för handen, så får vi se vad han säger! Han är så jävla bra, han jobbar över bara för att han ska hinan med att träffa mig. Hur bra sjukgymnast är inte det? Sedan har jag andra saker uppbokade också.

Jag vill bara känna mig glad igen, mamma frågar hela tiden vad det är. Men va fan ska jag säga till henne? Jag KAN inte berätta de här för henne. Jag kan inte berätta för någon typ. Hur man kan skämmas så jävla mycket? Jag förstår inte.. Jag tar de onödigt hårt tror jag.. Tur att jag har två fina vänner som jag kan lita på! Ni är grymma. Och sen en syster som är världens bästa. <3


Kommentarer
Postat av: jossan

jag finns här mickis, även om det kanske inte alltid verkar så <3

2010-10-01 @ 15:11:13
URL: http://joosefing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0