Helvete

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit det här hur många gånger jag försökt. Men jag måste fan bli nyttig. Måste tänka på vad jag stoppar i mig och grejer. När jag inte tränat nu tror jag att jag gått upp en del i fett och gått ned i muskler. Jag har inte vågat ställa mig på vågen och det skrämmer mig lite. Jag vet att min kost är så jävla dålig. Små äter hela tiden och tänker inte alls vad jag stoppar i mig. Inte konstigt att jag inte kan hålla i mig och jag skäms över att vara naken.

Vi pratade om de idag och jag erkände för alla tjejer att jag skäms över att vara naken inför en annan människa. Jag tror jag i vanliga fall ustrålar ganska mycket självsäkerhet, i sättet jag är och i sättet jag pratar. Men i själv averket har jag inget alls. Mitt självförtroende är på minus, jag låtsas inför alla. Medans jag egentligen kämpar med mig själv och min självkänsla och självförtorende.

Jag hatar dagens samhälle. Alla ska vara pinnsmala och har man lite kurver så är man helt plötsligt fet?

Nej, nu ska jag tänka på vad jag stoppar i mig och fan försöka skärpa mig. Håller jag en bra kost och omförvandlar fettet till muskler kommer jag bli en sjuk jävla bra handbollsspelare. Som ni märker är jag INTE ute efter att gå ned i vikt, utan att ta bort fettet jag har över och göra de till muskler. De går inte att vara handbollsspselare och knappt väga 50kg. funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0