Godmorgon, lördag!

Vi är hundvakter idag till Texas. En nära vän till mammas hund. Och han är lite speciell, så när man ser en annan människa som han inte känner igen så skäller han ganska mycket. Så det var också de jag vaknade av. Vår granne Bettan var över och hälsade, och ja, det märktes om man säger så. Tur att han känner igen mig, så när jag kom upp så kom han bara springandes och attackerade mig med pussar! Mysigt.

Idag ser dagen rätt seg ut först. Jag ska inte göra ett piss, kanske plugga lite samhäll. Sedan dusch och fix! Kanske ska försöka träffa A också. Sedan ikväll är de mumsig mat, oxfilé pratade mamma om. Mums. Sedan ska jag infinna mig i min systers lägenhet klockan 18.00, och mellan 18-19 kommer de massa fina tjejer dit! De ska förfesta och sedan ut på krogen för Gripis fyllde ju i torsdags. Men jag ska dock inte ut, för jag är på g att bli sjuk! Men gud var de kliar att gå ut alltså, dansa och bara ha så jävla kul! Men nej.. Efter att tjejerna dragit till krogen, så drar jag hem och går och lägger mig.

Imorgon 8.00 går bussen till Bollnäs också! Finns bara vinst tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0