Fredag!

Slutar om ca 20-30 min och vi har precis kollat på någon knasig film och jag somnade såklart. Jag är äckligt trött nu för tiden så jag vet inte vad. Jag kan inte somna om nätterna heller, så det är lite jobbigt. Idag kommer jag somna jätte tidigt. Träningen börjar 17.00, jag är hemma från skolan 16.00 ungefär. Så lite stress efter skolan om man säger så.

11.00 idag var jag hos Jonas och fick nya övningar till handen och det nya progammet ska jag följa i 2 veckor nu, och efter det blir de mer belastning av handleden. Så det känns jätte bra. Idag ska jag studsa massa boll!


Kommentarer
Postat av: Lisekmanandersson

Detta är itne okej Mickis! :)

2010-10-22 @ 15:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0