Formaterat om datorn

Jag är ju grym på datorer känner jag. Så nu har jag formaterat om min privata dator, så nu funkar den grymt bra och man kan äntligen vara inne på internet på den igen (mitt antivirus skydd gick ut). Så nu funkar allt som de ska igen. De ända är att jag hatar Vista. Men men..


Grym jag är!

Nu är det så att jag är sjuk, rätt sjuk enligt mig. Jag är förkyld, hostig, slemig, ont i örat har jag också! Och min vänstar halsmandel är äckligt irriterad och stor. Så imorgon ska jag ringa till vårdcentralen och be om att få träffa min doktor så jag ska kolla så jag inte har halsfluss. Det går ju halsfluss nu och jag har aldrig haft såhär ont i halsen förut, så nu ska de kollas så om jag nu har de kan ta tag i det direkt!

Helgen blir med andra ord äckligt lugn.. Jag som skulle på fest imorgon och skulle på krogen på lördag. Jaha, vad ska jag göra nu då? Ligga hemma och pilla navel. Har jag inte halsfluss så ska jag tvinga hit en människa som ska göra mig sällskap. Annars blir jag sur!

Nu ska jag överlåta denna dator till mina föräldrar, då de är handikappade och inte har någon dator. Tur att de har en dotter då som har två datorer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0