December, januari..

Just nu när jag sitter här själv så tänker jag så otroligt mycket. Idag fick jag ett mms av min mor, det var en bild.. En bild på en tröja. Kan ni gissa vilken tröja? Jo, min nya borta matchtröja. Jag blir bara ledsen när jag tänker på att det är några månader kvar tills jag får ta på mig den tröjan, svettas i din tröjan, göra mål i den tröjan.. Ja allt jag älskar i den fucking tröjan.

Jag saknar handbollen så äckligt mycket. Studdsa en jävla boll, kan man få göra det? Nej.. Få göra en stegisättning som gör att försvaret är uppe på läktaren, få dra ner någon på golvet, skjuta bollen och se hur den går in.. Få springa på uppvärmningen och höra nannes låt, vi är dom tuffaste, dom starkaste..

Nu har jag inte spelat handboll på 6 veckor tror jag.. Och jag kommer inte kunna spela handboll förrän i december. Jag kommer gå sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0