Dagen efter.

Så var den älskade dagen efter utgång här. Jag mår bra med tanke på omständigheterna.

Gårdagen började jätte bra, åkte till stan med Lina. Och vi fixade oss hos Nathalie. Gick jätte bra allting, humöret var på topp. Runt 21.35 rörde vi oss till Harrys, där vi satte oss och bara tog de lugnt! Sedan började folket rulla på. Det tog ett tag innan dom öppna till övervåningen, så det var lite väl mycket folk där ett tag. Hälsa på Jockiboi och Nemo såklart! Fan att jag inte tog kort på dem! Men sedan så var de dans, och skratt och pussar! Hände lite grejer i mellan, men de fixade sig. Träffade massa människor och det var trevligt.. Till.. Jag fick klaustrofobianfall typ. Jag har haft klaustrofobi sedan 4 år tillbaka.. Och igår var de äckligt mycket folk och jag fick helt enkelt panik.

Åkte hem till mig i Torshälla och mådde inte bra. Mamma var söt och tog hand om mig. Sedan somnade jag efter att jag kollade på vampire diaries!

Idag ska jag ner till hallen till 15, kolla matchen som börjar 16, sedan åka till min syster och städa lite, sedan blir de kanske hem ett tag och sedan ikväll ska jag och Sanna ute och dansa tror jag. Nyktert och det är fan så mycket roligare då. Hoppas på att det blir en mysig kväll tillsammans med Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0