ca 6 veckor..

Idag var jag hos Jonas. Och det gick jätte bra. Kan inte gå så mycket bättre i nuläget. Han kollade min rörlighet och den var super bra. Bättre än i den hela handen. Så det var jätte positivt. Nu är det styrka för underarmen som gäller, för alla muskler har försvunnit efter mina 4 veckor i gips.

Han sa att jag kommit halvvägs.. 6 veckor sedan operationen. Vilket betyder att det är 6 veckor kvar tills jag får spela handboll igen, om jag förstod de hela rätt. Gud vad jag längtar. Det är sinnessjukt. Att få passa en boll, skjuta! Åh.

6 veckor, det betyder att det är ungefär början av december, och det gjorde mig jätte glad. Men i början ska man ta det lugnt.. Inte spela match direkt kanske. Utan komma tillbaka långsamt i handbollen. JAG LÄNGTAR IAF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0