Bra lördag

Jag fick krupp och pallade inte vara hemma mer, så jag drog till Holm i Skogstorp och firade henne lite igår! Det var jätte roligt att få träffa alla tjejer och bara få komma ut och göra nått annat än sitta hemma oc häcka. Sen kom även A x 2 dit, sedan skjutsade jag in några till stan och sedan fick jag ett samtal om att a ville sova här, och de gick ju bra. Men han skulle inte komma förrän senare, så jag drog till Pierre och Jenny och umgicks med några härliga människor! Härligt att träffa nya människor som man går bra ihop med. Fick även skjutsa hem några. Sedan mötte jag A och vi gick hem och kollade på ps. i love you. Jag bara älskar den filmen!

Vaknade halv elva imorse och så var A tvungen att dra, sedan nu blir de att höstfixa hemma! Känner mig inte taggad på det alltså! En bra lördag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0