Veckan

Idag är de onsdag och är min lediga dag från träning. Känns bra, men jag är så sjukt himla trött. Jag är inne på min tredje riktiga träningsvecka nu och det känns att det tar på kroppen och jag är riktigt slut. Det som gör de jobbigare nu är att jag ska försöka tänka på vad jag äter. Jag försöker hela tiden, men de är sjukt svårt kan jag säga! Något som förstörde min dag var att Helena berättade att vi skulle till badhuset på fredag.. Kände bara att jag ville spy där och då alltså. Jag vägrar.

Nu i veckan har vi projekt arbete hela veckan och det går ganska bra för mig och Johanna, Denise har hängt på oss också, och det känns som att de kommer gå ganska bra faktiskt!

Jag är jätte hungrig, har bara druckit apelsinjuice idag. Shit. Efter skolan ska jag äta med Björn också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0