Söndag

Jag älskar söndagar när man vet att man är ledig imorgon också. Mm! Puss på det va.

Igår var jag och Elisabeth hemma hos Denise i Länna (mellan åker och strängnäs?) och åt och umgicks med massa söta tjejer. Det var sjukt skönt och mysigt. Vi kollade även skräckis, men jag hade inga problem med att sova, tur det. Vet nog andra som hade de ;) Hehe. Kom hem runt halv ett. Somnade runt två och vaknade nu strax innan 12.

Idag är det fars dag och vi ska även fira Pierre som fyllde 16 i torsdags. Så vi ska äta gott och äta lite tårta. Så ska pappa få lite godsaker också. Men innan allt det ska jag och far min ta en långpromenad till graven och tända ljus, sedan bilr de nog att färga min otroligt snygga utväxt, grå och fin. Mm. Dagen blir nog bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0