Länge sen

var ett tag sedan jag skrev här sist.

i lördags var de lagfest och utgång. hanna är farlig att förfesta med, vilket resulterade i att jag blev gansak full för ovanlighetensskull. Alla som umgås med mig vet att jag inte dricker så ofta, men Hanna. Ja. Ut på Nybron och shit vad roligt det var. Tiden gick så fort, så hann inte med. Slutade med att Jag och Sofia fick med oss några söta människor och så tog vi de baar lugnt, de drog hem strax efter fyra och vi låg och snacka och sedan somnade vi gott båda två!

Söndag bestod av städa syters lägenhet och sedan vara svinit bakis. Bådde så dåligt..

Måndag - Praktik och träna
Idag - Praktik och träna.
Imorgon - Praktik, sjukgymnast och vem vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0