UNDERBART

nu är de näst sista i skolan gjort, provet i naturkunskap. Jag behövde ett Vg för att få MVG i slutbetyg och jag hade inte förberett mig så mycket som jag borde gjort. Samt att de som vi hade prov på inte intresserade mig alls, så jag läste och läste men ingenting fastnade. Tur att jag pluggade sönder med Johanna innan! Så lämnade in provet och satt utanför och var svin nervös! Och så kom hon ut, och berättade att jag fick Vg på provet!!! Och gud, när att jag började gråta alltså! MVG i naturkunskap b. Gud så underbart. Fick också veta att jag får MVG i hälsa och idrott b och igår fick jag reda på att jag får MVG i specialidrott b. Kan de blir bättre?

Skolan har gått tungt denna termin. 2 ig varningar pga inte lämnat in uppgifter. Och så slutar de så här jävla bra, det är helt sinnes! Fick bra på nationella i engelska också! Åh! :D

De betyg jag vet;
Specialidrott - MVG
Svenska b - G
Naturkunskap b - MVG
Hälsa och idrott b - MVG

KÄNNS SUPER BRA ALLTSÅ!!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

GRATTIS MICKIS :D ser über bra ut! :D <3

2010-05-28 @ 22:21:34
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0