Svenska nationella över!

Sista på nationella i svenska är nu över. Hade tal idag och de gick dåligt vilket vara förväntat men hon sa att vi alla var godkända i alla fall så det känns ju bra i alla fall!

Jag vaknade upp imorse med ont i halsen och nu hostar jag också. Känns sådär med tanke på att vi har fysprofilen ikväll och imorgon. Och har man inte i halsen och hostar ska man inte idrotta egentligen.. Fuck, ärligt talat så kändes de inte dåligt inför testerna, kände att jag skulle bara göra dom och liksom sen träna mig efter det jag behövde. Men nu verkar de som att jag inte kan delta...

Ikväll blir de plugg som fan, natur och friluftsliv, får IG varning imorgon bitti annars, känns ju inte så jätte bra, så nu ska jag göra skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0