SÅ LYCKLIG

Jag har haft min sista riktiga svenska lektion på gymnasiet. I trean kommer jag inte läsa svenska. Så svenska A & B är äntligen över och jag har aldrig varit lyckligare.. Eller jo, men ni förstår vad jag menar. Ska bli så skönt att slippa språk överhuvudtaget nästa år. För jag är snart klar med det sista i engelska också, då är de slut på de också! JAG VILL BARA HA SOMMARLOV NU!!!

Det spöregnar ute också, känns ju bra? Nej. Har långlöpning ikväll. 10 km, 1 mil med andra ord. Det betyder ca 1 timme ute i späregn som gäller. Känns inte speciellt bra, men bara gå ut och springa ju..

Svenska, check!
Omvårdnad, rehab, check!
Natur och friluftsliv, check!
De är de kurser jag vet är slut! ÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: sofia

Så sjukt skönt :) inte långt kvar nu, nästa fredag! <3

2010-05-25 @ 17:20:45
URL: http://ssofiaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0