Läkarbesöket i Stockholm.

Var ju i Stockholm idag på läkarbesök, träffade en handkirurg som kollade på min hand samt arm. Hon var jätte duktig och väldigt trevligt. Hon kände, drog lite, klämde och jämförde mycket med min andra hand. Det många kanske vill veta är - vad kommer hända, det är de för fel på den? Jo.. Hon trodde att min muskel har brustit typ. Muskeln blir ju till en sena och den senan tror hon har brustit, samt att jag har fortfarande kvar min blödning i underarmen, efter 6 månder! Så det var skumt tyckte hon. Samt att min handled är instabil.

Så - Jag kommer få tid för magnetkamera så vi kan se vad som är fel, se hur muskeln och senan ser ut, samt kolla ledbanden i handen. Efter de får man se vad man gör, hur man går vidare. Och jag har ingen aning om vad som kommer hända.

De sjuka är att jag har "lårkaka" i armen fortfarande och de var nästan 6 månader sedan jag gjorde illa mig. Det är inte riktigt normalt.. Hm. Cp kropp jag har. Men nu vet ni hur de ligger till. Håll tummarna på att allt går bra nu. Hoppas de fixar de, för de kan ju tyvärr bli så att jag får gå med de här, att de inte kan hjälpa mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0