Kroppen..

Jag vet att vi är många som får ångest av att bara tänka på sommaren. Sommar betyder; bada, visa hud, bikini.. Och många får nog ångest, de har inte den kroppen som de skulle viljat ha.

Och jag är en av dem. Testade bikini igår i Stockholm och jag ville bara kräkas av de jag såg. Sen jag kom in i puberteten har jag alltid varit lite större och sådär, men nu har de blivit för mycket bara. Bristningar, fladder, ingenting fast alls..

De som är jobbigast är att jag vet att de är jag själv som gjort det här mot mig själv och min kropp. Det är jag som tryckt i mig godis, pizza, kebab och massa annat skit. Och den skiten har fått min kropp att se ut som den gör nu! Förstört. Bristningar är svåra att få bort.. Så dom får jag nog leva med i resten av mitt liv. Om inte någon har något bra tips att få bort dem?

De jag ville säga var väl - vi är många som ha ångest, prata om de, istället för att må dåligt själv.

Kommentarer
Postat av: jossan

jag får också ångest kan jag säga inför sommarn, men bara man äter rätt och tränar, ska man kunna få sin drömkropp hoppas jag :) så det är bara att fortsätta mickis, jag tycker du klarar dig galant <3

2010-05-19 @ 21:50:44
URL: http://joosefing.blogg.se/
Postat av: Lisekmanandersson

Du har ingenting att skämas för Mickis! JAg känner exakt likadant, hade jag fått välja hade jag också velat sett annorlunda ut!! Men det går inte alltid. Och tror inte det är bättre att gå runt att tänka på det och gömma sig, utan visa upp det du har. Det är inte så farligt som du tror! :)



Puss, älskar dig gumman.

2010-05-23 @ 15:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0