Jobbigt/kärlek

Hostar snorar, hostar, snorar, gör ont i halsen. Ja så känns de för mig just nu och det suger. Blir ingen skola för mig imorgon, då min mamma förbjuder mig. Men hon är smart så ska nog lyssna på henne!

Rensade ju min dator innan den lämnades in för att ghostas, och då upptäckte jag ju att jag hade alla mina bilder här, för jag hade nämligen en kopia från min andra dator, på denna dator. Så blev att snabbt som attans föra över alla bilder och arbeten. Idag la jag in allt igen och hittade massvis av gamla bilder på mig och min prins - Tobias. Man tänker tillbaka så mycket. Här får ni en liten titt;



Vår första pussbild, togs den 13 september 2008. Då hade vi varit tillsammans i en och en halv månad. Och denna bild är också tagen från första gången jag var hemma hos honom i Stockholm.


Jag hade långt hår och Tobias experimenterade lite med hans hår, kan väl erkänna att jag fick honom att göra de! Här slingar han håret för första gången tror jag! Denna bild är tagen 29 oktober 2008, vi firade 3 månader på denna bild.


13 december 2008. Julen var underbar tid. Vi gav varandra julklappar som bestod utav halsband. Mitt var ett guldhalsband med ett guldhjärta på, använder de fortfarande såklart. Och han fick ett silverhalsband med en gravyrplatta som de stod "michaela" på framsidan på och på baksidan vårt datum 29/7-08.


Månaderna gick och allt var underbart!! Denna bild är tagen i maj 2009.


Denna bild är tagen i början av juni. Sedan kom sommarlovet som vi hade planerat, men som inte alls blev som vi planerat. Vi hade nu hållt ihop ca 1 år utan några problem, men de kom ifatt oss, vi hade de tungt nästan hela sommaren, men tog oss igenom de och blev bara starkare.


Augusti och allt var SUPER!!!

Sedan har jag faktiskt inga nyare bilder :O Haha. Men upp och ner hade de gått, precis som de alltid gör. Men nu är de helt underbart och jag kan inte vara lyckligare. Det är sjukt hur man kan bara bli kärare och kärare för varje dag. Även efter såhär lång tid. 21 månader nu. Alltså 1 år och 9 månader nu. Det är lång tid, men som känns väldigt kort tillsammans med honom.

Tobias, du är allt för mig och mitt hjärta slår bara för dig. Jag älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0