Home

Är i Äckeltuna igen, och jag vill som vanligt bara tillbaka till Stockholm och Åkersberga.. Men nej, verkligheten kallar på mig. Usch vad jag hatar det här ibland. Men men. Snart är skolan över och då blir de lugnt ett tag i alla fall.

I helgen har jag och Tobias inte gjort så jätte mycket, mest brytt oss om varandra, men också varit på mässa och sett massa snygga bilar, samt att Tobias simtävlade idag och kom tvåa på 100meter fjäril! Stolt flickvän!

Imorgon till på onsdag kommer jag befinna mig i skogen mellan strängnäs och malmköping. Kommer knappt kunna ha kontakt med omvärlden, då mitt batteri till telefonen inte håller så jätte länge och sådär, men onsdag lunch/eftermiddag där kommer jag hem igen! Sedan på torsdag åker jag igen, men denna gång till Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0