Helgen

I fredags kom baby till mig, och det var så jävla behövligt kan jag säga. Kände verkligen att jag behöver fokusera på annat än skola, kost, handboll osv. Och med honom känns allt lätt och då är de bara han och jag liksom, ingenting annat. Nej, men var så jävla underbart i alla fall. Och på fredagen var vi ju träningslediga också, så det var super, bara fokusera på oss och ingenting annat.

Lördag, upp tidigt för att träna, intervaller stod på schemat, jobbigt men kändes så jävla bra efteråt kan jag säga. Och de här grupperna de gjort nu är jätte bra tycker jag. Man får de man behöver. Sedan hem och ta det lugnt, sedan blev de en liten sväng med bilen och sådär. Åkte till Tobias mormor där också Lena (Tobias mamma) och David (Tobias lillebror) var, och vi åt grillat, mums. Sedan åkte vi till Tobias pappa och var lite sociala. Sedan hem och sov.

Idag, upp tidigt för att träna. Handboll. Sedan hem, la mig vid baby och pussade på honom, väckte honom till och med. Så upp, fixa och gå till hemköp och handla lite, sedan åt vi och sedan somnade vi i varandras famnar, och sov till klockan tre, då jag var tvungen att börja fixa för träningspass nummer två för dagen. Så fick jag och baby säga hejdå. Usch, så himla jobbigt.. Så tränade jag, styrkebana, jobbigt som satan, sedan hem, äta. Övningskörde till min syster, lämnade lite saker till henne, sedan ut i skogen och gick med Luna, sedan hem. Och nu ligger jag här ungefär. Trött som fan och ska sova! Ställde mig på vågen idag också, blev glad!

Godnatt, imorgon börjar ännu en jobbig vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0