Fucking sick...

Jaha, hade lite ont i halsen imorse och körde bara styrkan på fystesterna och nu har jag liiiiiiite mer ont alltså. Lät förjävligt och Chalid (han som har hand om testerna) förbjöd mig att komma ner imorgon och när jag tänker efter är han rätt smart. Imorgon blir jag hemma, från skolan, från tester. Bara vara hemma, plugga igen allt skit jag ligger efter i samt plugga inför de äckliga matteprovet vi har på torsdag också.

Det är inte rätt tillfälle att bli sjuk!!

Btw, gått ned ca 2 kg tydligen sen jag började med mitt nyttiga liv. Känns bra. Alltså mitt mål med att sluta äta onyttigheter är inte att gå ned i vikt, utan att bli av med de extra fettet på kroppen jag har och omvandla de till muskler. Jag gick ned ca 2 kg väldigt snabbt och det visar ju bara att det var onödiga kg på min kropp. Jag har ätit precis som vanligt, så oroa er inte! :)

Kommentarer
Postat av: josefine h

Du är duktig mickis!

2010-05-04 @ 21:19:35
Postat av: Emelie G

Duktigt mickis!! <3 :)

2010-05-06 @ 21:24:34
URL: http://heymlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0