Byebye skoldatorn

Imorgon ska datorn lämnas in för sommaren. Så imorgon är jag datorlös, eller nej, bara skoldatorlös. Tur är väl den att jag har en dator som bara legat i typ några månader nu.

Dagen har varit helt okej. Först lite aktiviteter på morgonen, slutade typ halv ett, åkte till tuna och handlade lite med mamma, sedan hem, lagade mat och åkte sen direkt till ica maxi och inventerade och kom hem tio över tio! Så var där från typ tre till tio, hur länge som helst och de ända vi fick i matväg var en halv barnpizza! Pinsamt tycker jag. Men men, nu är inventeringen gjord! Nu är de väl över ett halvår till nästa så.

Morgon dagen är chill. In till skolan, lämna in datorerna och sedan fika med Alicia och sedan slutar vi! Så är hemma tidigt och bra, så jag kan sova lite till och sedan plugga matte inför provet på torsdag. De sista provet i årskurs två på gymnasiet! Känns sweet!

Lite irriterad blir man när man ber om ursäkt och sedan får läsa om att personen är så irriterad på en. Hm. Tycker att man ska inte säga att det är lugn om de nu inte är det. Eller?

Nu ska jag sova som en stock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0