Bli nyttig du med!

Det handlar inte bara om att bli lätt och inte ha fett på kroppen, utan det handlar faktiskt om att ta hand om hela sin kropp. Människans kropp mår inte bra utav att äta masas fett, och våra tänder mår inte heller bra. Så ta steget du med och gör som många av oss - tänk på vad du äter och gö kroppen en tjänst.

Igår fick jag med mig två till på att vara nyttiga, nämligen Annelie och Jossa. Så nu är vi många som kämpar med att vara nyttiga!

Det jag inte äter längre;

  • Godis
  • Chips
  • Läsk
  • Bakelser (kakor, bullar osv.)
  • Glass
  • Oboy

Det finns annat att äta, jag ersätter godiset osv. med grape, vattenmelon, jordgubbar, vindruvor och hanungsmelon!


Kommentarer
Postat av: whaddaappp! du vet

ja nu jävlar kör vi <3

2010-05-05 @ 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0