Sjukling..

Suck, jag är sjuk igen! Fick vara kry i en och en halv vecka, sedan åkte jag dit på de igen.. Kan ju vara för att min mor varit sjuk och blev precis frisk, så nu var de min tur.. Igen. Jag tror allvarligt han där uppe vill mig något illa, undrar vad jag gjort? Inte ätit mina grönsaker? Nej just det, det är tomten.. 

Gick upp nio imorse för att ringa till Stadium och säga att jag är sjuk idag och imorgon.. Sedan deckade jag i sängen igen och sov till klockan ett (!) jag var visst rätt trött. 

Imorgon blir de att vara hemma och ta hand om mig själv bara. Äta massor, sova massor och ta mig ut på en promenad. Hade planer på att gå ner till hallen imorgon och hälsa på laget och visa att jag lever, men så blir de inte, vill inte smitta de i laget med förkylning nu när det är endast två veckor kvar av serien, så jag håller mig hemma tills jag är frisk..

Det var underbart att få höra din röst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0