Plugg så jag spyr

Äntligen gjort klart äckliga vård uppgiften och skickat in den, totalt 8 sidor tror jag. Usch fy och blä! På börjat natur och friluftsliv också, och letat massor på internet efter min bok jag har i engelskan. Uhu. Men jag, Laine och Camilla ska ju redovisa senare så de känns ju super bra, då hinner jag.

Lovet för min del blir ju inte så mycket lov ändå, jag måste plugga och jag måste läsa massor. Bli klar med allt äckligt plugg som är kvar. En stor sten lyftes från min bröstkorg idag, min jävla ig varning. Jag har nu lämnat in arbetet som gjorde att jag fick den, så nu är stenen borta och klumpen i magen är också borta.. Nu är det bara "lite" kvar i jämförelse med förut..

Nathalie och Mattias är här just nu, jätte trevligt. Ätit god middag och allt! Mums. Nu måste jag packa inför trippen imorgon till Sotckholm. Ska dit med vår klass, plus klassen under oss. Sedan blir de att stanna kvar i Stockholm och vara hos finaste i ca en vecka! Blir mycket att packa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0