Nyttig och glad

Tredje dagen som nyttig och det känns bra! Köpte mig äpple och apelsinjuice idag istället för en godis bit! Klappar mig själv på axeln. Men jag vet ju själv att både jag och min kropp kommer må mycket bättre om jag lägger av med att små äta och äta massa godis mitt i veckan och dricka massvis av läsk.
Nu väntas helgen och det kan bli tufft då min familj är riktiga godis råttor. Men jag ska klara det. Gurka är min räddning och grape frukt. Ska inte dricka alkohol i helgen heller, så det känns ju super nyttigt alltså. Dock kommer ju en man hit som är en super super godis råtta! Hm. Jag ska göra honom nyttig också!

Applåd för Michaela som satsar på sitt nya liv. Det sjuka är att jag känner redan hur mycket lättare jag är! Kan de stämma? Nja, det är nog psykiskt lättare. Men det är sjukt skön känsla, veta att man tar hand om sin kropp och man vet att fettet så småningom kommer omvandlas till explosiva muskler. 

Nu låter de som att jag vill gå ned i vikt, men så är inte fallet! Jag äter för fullt och är glad. Jag vill bara gå ned i fett, eller hur man säger. Jag vill bli av med det extra hullet jag har på kroppen och förvandla det till explosiva muskler så jag blir snabbare och bättre på handbollsplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0