Nu börjar mitt nya liv

Ja, igår bestämde jag mig för att nu måste de ske en ändring och idag startar mitt nya liv. Jag måste gå ned i fett, alltså inte i vikt, utan fett. Jag vill bli lättare när det gäller fett så jag kan bli snabbare på plan och sådär. Så nu har jag satt upp lite regler för mig själv och ska försöka så gott jag kan. Kan bli väldigt svårt då jag är så sockerberoende som jag är, men ska försöka bli av med det också!



Såhär ser mitt nya godis ut - frukt!

Mina nya regler;
* Variera min kost mer!
* Grönsaker!!!
* Helst inge godis, men om de nu måste så ska de ätas på lördagar endast!
* Inge hämtmat! Om nu hela familjen ska ha de så måste jag välja något av de nyttigare sorterna eller vanligt husmanskost.
* Läsk är de slut med! Bara ok på lördagar om någon dag.
* Bara ok med hämtmat och läsk då laget ska ut och äta!

Hm, ungefär sådär :) Hjälp mig lyckas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0