Måndag, välkommen ny KORT vecka

Dagen började med att gå upp tidigt som vanligt. Spydde nästan när jag tänkte på att dra till skolan. Alltså fanns inte människorna jag tycker om där så hade jag aldrig någonsin åkt till skolan. Det är ni som gör skolan värd någonting alls just nu. Och förlåt alla för att jag är off just nu, men är så sjukt trött på skolan och allt.. Ja ska inte gå in djupare där.

Hade iaf vård, började med de sista vi ska göra innan det är sommarlov, möte och kommunikation, genomgång nästan hela lektionen. Sedan var de specialidrott, körde ryggprogrammet innan, i ca 45 minuter och sedan körde vi lite växlar och så för att få in lite spel innan det är skol sm, final steget. Känns sådär med tanke på att min kropp inte är okej än, men det är på väg!

Kom hem runt tre och gick ut med luna direkt. Sedan in och skulle kolla på snabba cash, men somnade.. Och sov gott fram till kvart i sex. Gick upp och åt ett äpple och fixade väskan och cyklade till hallen, sprang först, trodde jag hade en stor sten på bröstkorgen alltså, kändes inte bra! Sedan in i hallen och hade handboll i 90 minuter, och det var sjukt jobbigt. Sprang, sprang och sprang. Men de gick ändå fort för de var så sjukt roligt och jag har redan träningsvärk! Märks direkt när man inte tränat som vanligt på en vecka, man blir trött snabbt!

Nu blir de att prata med min finaste en snabbis sedan sova djup som fan och imorgon är det en jobbig dag. Engelska och Svenska, kräk. Efter skolan ska jag plugga sönder mig själv. Låter de roligt eller? NEJ! Men nu ska allt jävla skit blir klart och min kära mamma ska ställa upp och hjälpa mig med det jävla helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0