Måndag 8 mars 2010

Det var ingen mardröm, jag vaknar upp till den här jävla verkligheten. Just nu vill jag bara ligga kvar i sängen och gömma mig.. Inte visa mig för folk, slippa människor som kollar på mig och frågar hur det är och lådsas bryr sig.. Och jag måste ljuga för alla och säga "jo det är bra". Det är så långt ifrån bra det går just nu.. Hela mitt liv har vänds upp och ned, på en jävla vecka.

Idag är det praktik, första dagen på stadium, jag är på g och få en jätte stor och ond finne på nästan, kunde ju inte passa bättre eller hur? Det ända som saknas nu är ju mens och riktig jävla mens värk.. Btw, har ont i halsen igen och är förkyld. Grattis Michaela, du har vunnit första pris - ett dåligt liv för tillfället.

Eftersom jag inte är på topp i kropp och själ kommer jag alltså inte träna idag. Har ju ont i halsen också, så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0