Helgen

I fredags kom Tobias hit, och han sov här hela helgen och den har varit super bra!

I fredags kom han 23.00 och så sov vi typ direkt.

Igår vaknade jag klockan tio och buffade lite lätt på Tobias så han också skulle vakna. Dagen gick åt att åka bil ungefär, åkte ut till Örsta och kollades huset hur de låg och så, sen åkte vi och hämtade upp Tobias kompis Jesper, åkte till stan och så skjutsade vi hem Jesper och så hem och kollade film ungefär, Tobias somnade klockan åtta. Haha. Men vi var bjuda på en fest så väckte honom snällt klockan tio och sa att vi skulle åka till festen och kolla. Vi åkte dit och det var inte riktigt min typ av fest.. Mest hårdrockare där. Hm. Var där i 20 min och åkte sedan till Tobias pappa och var sociala. Åkte hem runt kvar över tolv och somnade näsan direkt när vi kom hem, eller jag somnade iaf!

Idag har vi bara tagit de lugnt, vaknade sent. Åkte till husvisningen och det kändes bra, men får se, tror inte de blir någon flytt än. Åkte hem, lagade mat och sedan kollade vi film! Mysigt.

Och ja allihoppa, vi är tillsammans igen! HIHI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0