Första dagen på stadium

Det var skönt att vara på praktiken idag med Johanna, det fick mig att tänka på allt annat än de dåliga sakerna.. Johanna är ett riktigt bra sällskap om man bara vill ta de lugnt och få bort tankarna en stund och idag fick jag bort tankarna från klockan 10 - 16.

Var vår första dag på praktiken på vårt nya ställe - Stadium, Tuna park. Gick bra och det var rätt roligt. Dock fick jag ont i både rygg och höfter av att stå upp hela dagen, men de får man väl ta antar jag.

Ingen träning blev de för min del heller, först och främst för att jag är förkyld och känner av halsen men också för att mitt liv är kaos just nu och jag skulle aldrig klara av att träffa alla på en gång.. Hade nog brytit ihop efter att den första frågade hur de var.. Plus att jag är kaos, skulle nog inte var till så stor nytta där, utan skulle nog mest vara ett hinder. Jag vill inte dra ner stämningen.. Så nu vet laget, ni som läser min blogg iaf..

Allt känns fel utan dig. Det här beslutet känns bara fel fel fel.. Men jag vet också att vi behöver nog det här, och jag vet att vi kommer hitta tillbaka till varandra så småningom. <3 Jag älskar dig föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0