Fan fan fan

Hm, vi har engelska b just nu och vi ska skriva en recenstion om vår bok vi läst.. Ja som vi skulle ha läst iaf. Jag har läst 33 sidor av 212 och det känns väl inte speciellt bra. Vi ska beskriva karaktärerna i boken osv osv osv. Känns ju bra! Nej. Så nu måste jag hem och läsa läsa läsa. Sedan skriva skriva. Men hur ska jag hinna med det? Då jag har handledarutbildning klockan 17 till ca 20.30.

Min plan;
* Läsa läsa, när jag kommer hem.
* Åka på utbildningen.
* Läsa när jag kommer hem tills jag somnar.
* Gå upp tidigt imorgon och skriva! Även plugga allt annat jag inte är klar med som t.ex. natur och friluftsliv och omvårdnadsuppgiften.

Kommentarer
Postat av: jossan

men gumman, engelskan ska in vid midnatt ;)

2010-03-23 @ 12:53:10
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0