?

På söndag ska vi åka och kolla på hus. Ute på landet, örsta i Eskilstuna, någon som hört talas om de någon gång? Nej inte jag heller. Men ligger tydligen mellan Eskilstuna och Malmköping men tillhör Eskilstuna och så tar de bara 10 minuter med bil till Eskilstuna centrum. Det tycker vi om. Bilderna på huset är otroligt fina och huset är stort och någorlunda billigt och rätt nyrenoverat. Jag gillar de, mamma gillar de, Pierre verkade tycka om de efter ett tag.


Det är stort, många sovrum och pool och fräscht. Både jag och mamma är trötta på att bo här, då allt är halvdant och allmänt jobbigt bara. Plus att vi länge kollat på hus ute på landet, det här kanske är just DET huset? Vem vet. Det var så sjukt fint och jag är så sjukt taggad på att flytta!!

Kommentarer
Postat av: jossan

ser kanon fint ut! :D

2010-03-27 @ 13:17:24
URL: http://joosefing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0